Žiadne produkty
Spiron spray obsahuje harmonickú kombináciu najčistejších éterických...
Doplnok stravy Vironal je bioinformačný širokospektrálny regeneračný...
Doplnok stravy. Regalen je bioinformačný širokospektrálny regeneračný...
Doplnok stravy. Alveo je harmonizačné bylinné tonikum. Jedná sa o zmes...
Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.
Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. Iba nás o danej skutočnosti informujte, my už všetko vyriešime s daným prepravcom a vám opätovne zašleme zásielku na naše náklady.
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať prepravcu a nás.
Za všetkých okolností sa snažíme zákazníkom vyjsť v ústrety. V prípade, že objavíte po prevzatí zásielky na zakúpenom tovare vadu, máte právo ho u nás reklamovať.
Zašlite reklamovaný tovar (pokiaľ možno vrátane kópie dokladu o predaji a sprievodného listu so stručným popisom vady) na našu adresu.
Reklamáciu vybavíme najdlhšie do 15 dní od prevzatia reklamovaného tovaru. V prípade uznania reklamácie Vám vymeníme tovaru za nový alebo Vám vrátime peniaze podľa Vašej požiadavky.
O spôsobe vybavenia reklamácie Vás informujeme emailom alebo telefonicky.
Prosíme, napíšte nám podrobnosti na náš email alebo zavolajte na náš telefón, problém ihneď vyriešime.
V tomto prípade hradí náklady na dopravu reklamovaného tovaru aj získanie nového správneho produktu v plnej výške predávajúci.
Adresa pre uplatnenie reklamácie:
Ecovital international, s.r.o., Na Václavce 1369/24, Praha 5 150 00, Česká Republika
Kontakt pre uplatnenie reklamácie:
Email: info@zdravi-global.cz
Tel: +420 251 555 106 a +420 724 909 495
O prijatí reklamovaného tovaru Vás budeme informovať do 2 pracovných dní od prevzatia tovaru emailom.
Sledujte nás
Sledujte naše sociálne siete
...a majte prehľad, čo sa u nás deje...