Zdraví Global
Zdraví Global
Zdraví Global

Najpredávanejšie produkty

Reklamácia

Prijatý tovar je poškodený:

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.

Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte. Iba nás o danej skutočnosti informujte, my už všetko vyriešime s daným prepravcom a vám opätovne zašleme zásielku na naše náklady.

Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať prepravcu a nás.

Za všetkých okolností sa snažíme zákazníkom vyjsť v ústrety. V prípade, že objavíte po prevzatí zásielky na zakúpenom tovare vadu, máte právo ho u nás reklamovať.

Zašlite reklamovaný tovar (pokiaľ možno vrátane kópie dokladu o predaji a sprievodného listu so stručným popisom vady) na našu adresu.

Reklamáciu vybavíme najdlhšie do 15 dní od prevzatia reklamovaného tovaru. V prípade uznania reklamácie Vám vymeníme tovaru za nový alebo Vám vrátime peniaze podľa Vašej požiadavky.

O spôsobe vybavenia reklamácie Vás informujeme emailom alebo telefonicky.

Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu:

Prosíme, napíšte nám podrobnosti na náš email alebo zavolajte na náš telefón, problém ihneď vyriešime.

V tomto prípade hradí náklady na dopravu reklamovaného tovaru aj získanie nového správneho produktu v plnej výške predávajúci.

Adresa pre uplatnenie reklamácie:

Ecovital international, s.r.o., Na Václavce 1369/24, Praha 5 150 00, Česká Republika

Kontakt pre uplatnenie reklamácie:

Email: info@zdravi-global.cz
Tel: +420 251 555 106 a +420 724 909 495

O prijatí reklamovaného tovaru Vás budeme informovať do 2 pracovných dní od prevzatia tovaru emailom.


  • 25. 04. 2024
    • Dodané rýchlo do 2 dní od zaplatenia
  • 25. 04. 2024
    • rýchlosť dodania a cena
  • 16. 04. 2024
    • Ďakujem za ponuku požadovaného produktu
  • 15. 04. 2024
    • mám s tým obchodom veľmi dobré skúsenosti.